Skip to main content
  • Karta debetowa VISA Business EURO

    Karta debetowa VISA Business EURO

    Dzięki karcie Visa Business Euro masz nieograniczony dostęp do środków na swoim koncie walutowym w euro.

    Do Twojego konta firmowego możemy wydać dowolną liczbę kart. To wygoda i bezpieczeństwo wydatków służbowych. Pracownicy podczas zagranicznych podróży służbowych mogą pokrywać koszty hotelu, wyżywienia, transportu, itp. z karty. Firma eliminuje zaliczki i nie naraża się na utratę gotówki.

    W kraju i w strefie euro transakcje bezgotówkowe wykonujesz bez ponoszenia dodatkowych opłat. Kartą debetową Visa Business Euro możesz także płacić za zakupy w sklepach internetowych. Limity transakcyjne możesz ustawić samodzielnie.

    Dlaczego warto?

    Łatwa kontrola wydatków pracowników - dzięki autoryzacji każdej transakcji oraz możliwości podejrzenia blokady w systemie bankowości internetowej
    Komfort – masz stały dostęp do środków na rachunku walutowym w euro, dzięki czemu nie musisz odwiedzać przed wyjazdem zagranicznym placówki Banku, żeby wypłacić pieniądze
    Szybkość – środki w systemie autoryzacyjnym aktualizowane są w momencie dokonania wpłaty na rachunek
    Możliwość dokonywania transakcji w Internecie
    Możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty (maksymalny dzienny limit dla transakcji gotówkowych – 10 000 euro, maksymalny dzienny limit dla transakcji bezgotówkowych – 15 000 euro)
    Bezpłatne ubezpieczenie

    Przydatne informacje

    Co obejmuje ubezpieczenie Pakiet Bezpieczna Karta?

    Bezpłatne ubezpieczenie Pakiet Bezpieczna Karta obejmuje:

    • ubezpieczenie nieuprawnionego użycia karty
    • ubezpieczenie od rabunku gotówki pobranej przez Ciebie z bankomatu
    • ubezpieczenie zakupionego towaru
    • ubezpieczenie mienia

    Ten pakiet dodajemy do Twojej karty automatycznie. Chroni Twoją kartę, Twoją gotówkę i Twoje wydatki.

    Sprawdź zakres ubezpieczenia:

    Czy mogę korzystać z wpłatomatów?

    Usługa wpłat we wpłatomatach nie jest dostępna.

    Jak zastrzec skradzioną lub zgubioną kartę?

    W wypadku zgubienia lub kradzieży karty należy dokonać jej blokady. Można to zrobić na kilka sposobów:

    • telefonicznie w Infolinii Banku (tel.:+48 86 215 50 50 lub 22 539 50 50),
    • telefonicznie, korzystając z ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart (+48 828 828 828),
    • telefonicznie w dowolnym centrum VISA,
    • osobiście lub telefonicznie w placówce Banku, która wydała kartę,
    • osobiście w innym banku uczestniczącym w systemie VISA.

    Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu. Oznacza to, że jeśli ktoś dokona Twoją kartą zakupów lub wypłaci z niej pieniądze, utracone środki wrócą na Twoje konto.

    Jeśli razem z kartą utraciłeś dokumenty tożsamości, należy je jak najszybciej zastrzec. Nie ryzykuj, że ktoś nieuprawniony skorzysta z Twojej tożsamości i np. weźmie pożyczkę, którą Ty później będziesz musiał spłacić. Dokumenty również możesz zastrzec w naszym Banku.

    Jak skorzystać z ubezpieczenia Pakiet Bezpieczna Karta?

    Możesz ubiegać się o odszkodowanie z ubezpieczenia Pakiet Bezpieczna Karta kiedy:

    • ktoś nieuprawniony użył Twojej karty zanim zdążyłeś ją zastrzec,
    • padłeś ofiarą phishingu lub skimmingu – albo innych działań cyberprzestępców,
    • ukradziono Ci gotówkę, którą pobrałeś z bankomatu,
    • ukradziono Ci wartościowe przedmioty, które kupiłeś za pomocą karty w ciągu ostatnich 30 dni.
    Jakie są koszty przewalutowania transakcji zagranicznych?

    Gdy dokonasz wypłaty gotówki lub płatności w punktach sprzedaży w dowolnej walucie unijnej innej niż waluta Twojego rachunku, otrzymasz wiadomość SMS z naszego banku. Poinformujemy Cię w niej o łącznych opłatach za przeliczenie waluty, wyrażonych jako wartość procentową naszej marży w stosunku do najbardziej aktualnego referencyjnego kursu wymiany euro ogłaszanego przez Europejski Bank Centralny. Powyższą wiadomość będziemy wysyłać dla każdej waluty unijnej raz w miesiącu, po dokonaniu przez Ciebie pierwszej transakcji w danej walucie.

    Siedziba Banku w Opolu
    ul. Książąt Opolskich 36a

    45-005 Opole

    Sekretariat
    tel. 77 402-14-42
    tel. 77 402-14-46

    Zespół Kredytów
    tel. 77 402-14-37, 606 269 150
    tel. 77 402-14-45, 509 757 823
    tel. 77 402-14-47, 502 196 255

    Zespół Obsługi Klienta Detalicznego
    tel. 77 402-14-22
    tel. 77 402-14-33

    Email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    Godziny otwarcia: pn-pt 8.30-15.30

    Znajdziesz nas też tutaj