Skip to main content
  • Karta kredytowa MASTERCARD

    Karta kredytowa MASTERCARD

    Wygodne i bezpieczne zakupy z limitem kredytowym.

    Karta kredytowa Mastercard Credit to wyjątkowo uniwersalny sposób na płacenie za zakupy i usługi, a w wielu przypadkach niezbędny element, by w ogóle z nich skorzystać (np. są wymagane przy wynajmowaniu samochodu lub przy niektórych rezerwacjach hotelowych).

    To jednak nie wszystko – karta kredytowa, jak mówi sama nazwa – to przyznany Tobie limit kredytowy. Oznacza to, że za zakupy płacisz pieniędzmi banku, a jeśli spłacasz kartę w odpowiednim czasie, kredyt ten będzie nieoprocentowany.

    Kartą kredytową Mastercard Credit możesz płacić zbliżeniowo w sklepach stacjonarnych i internetowych, a dzięki płatnością mobilnym teraz możesz mieć kartę także w swoim telefonie.

    Dlaczego warto?

    Nieoprocentowany kredyt – dla transakcji bezgotówkowych, do 51 dni pod warunkiem spłaty całości zadłużenia przed terminem wskazanym na wyciągu
    Możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych na karcie
    Możliwość dokonywania bezpiecznych transakcji w Internecie, dzięki zabezpieczeniu 3D Secure
    Możliwość zamówienia dodatkowej karty dla osoby powyżej 13. roku życia
    Limit kredytowy od 1000 do 20 000 zł
    Teraz dodatkowo możesz przystąpić do programu Mastercard® Bezcenne® Chwile i realizować swoje pasje

    Przydatne informacje

    Jak zastrzec zgubioną lub skradziona?

    W wypadku zgubienia lub kradzieży karty należy dokonać jej blokady. Można to zrobić na kilka sposobów:

    • telefonicznie w Infolinii Banku (tel.:+48 86 215 50 50 lub 22 539 50 50),
    • telefonicznie, korzystając z ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart (+48 828 828 828),
    • telefonicznie w dowolnym centrum VISA,
    • osobiście lub telefonicznie w placówce Banku, która wydała kartę,
    • osobiście w innym banku uczestniczącym w systemie VISA.

    Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu. Oznacza to, że jeśli ktoś dokona Twoją kartą zakupów lub wypłaci z niej pieniądze, utracone środki wrócą na Twoje konto.

    Jeśli razem z kartą utraciłeś dokumenty tożsamości, należy je jak najszybciej zastrzec. Nie ryzykuj, że ktoś nieuprawniony skorzysta z Twojej tożsamości i np. weźmie pożyczkę, którą Ty później będziesz musiał spłacić. Dokumenty również możesz zastrzec w naszym Banku.

    Siedziba Banku w Opolu
    ul. Książąt Opolskich 36a

    45-005 Opole

    Sekretariat
    tel. 77 402-14-42
    tel. 77 402-14-46

    Zespół Kredytów
    tel. 77 402-14-37, 606 269 150
    tel. 77 402-14-45, 509 757 823
    tel. 77 402-14-47, 502 196 255

    Zespół Obsługi Klienta Detalicznego
    tel. 77 402-14-22
    tel. 77 402-14-33

    Email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    Godziny otwarcia: pn-pt 8.30-15.30

    Znajdziesz nas też tutaj