
Karta debetowa VISA Business EURO
Dzięki karcie Visa Business Euro masz nieograniczony dostęp do środków na swoim koncie walutowym w euro.
Do Twojego konta firmowego możemy wydać dowolną liczbę kart. To wygoda i bezpieczeństwo wydatków służbowych. Pracownicy podczas zagranicznych podróży służbowych mogą pokrywać koszty hotelu, wyżywienia, transportu, itp. z karty. Firma eliminuje zaliczki i nie naraża się na utratę gotówki.
W kraju i w strefie euro transakcje bezgotówkowe wykonujesz bez ponoszenia dodatkowych opłat. Kartą debetową Visa Business Euro możesz także płacić za zakupy w sklepach internetowych. Limity transakcyjne możesz ustawić samodzielnie.
Dlaczego warto?
-
Łatwa kontrola wydatków pracowników - dzięki autoryzacji każdej transakcji oraz możliwości podejrzenia blokady w systemie bankowości internetowej
-
Komfort – masz stały dostęp do środków na rachunku walutowym w euro, dzięki czemu nie musisz odwiedzać przed wyjazdem zagranicznym placówki Banku, żeby wypłacić pieniądze
-
Szybkość – środki w systemie autoryzacyjnym aktualizowane są w momencie dokonania wpłaty na rachunek
-
Możliwość dokonywania transakcji w Internecie
-
Możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty (maksymalny dzienny limit dla transakcji gotówkowych – 10 000 euro, maksymalny dzienny limit dla transakcji bezgotówkowych – 15 000 euro)
-
Bezpłatne ubezpieczenie
Przydatne informacje
Co obejmuje ubezpieczenie Pakiet Bezpieczna Karta?
Bezpłatne ubezpieczenie Pakiet Bezpieczna Karta obejmuje:
- ubezpieczenie nieuprawnionego użycia karty
- ubezpieczenie od rabunku gotówki pobranej przez Ciebie z bankomatu
- ubezpieczenie zakupionego towaru
- ubezpieczenie mienia
Ten pakiet dodajemy do Twojej karty automatycznie. Chroni Twoją kartę, Twoją gotówkę i Twoje wydatki.
Sprawdź zakres ubezpieczenia:
Jakie są opłaty związane z kartą?
- Taryfa opłat i prowizji bankowych dla klientów indywidualnych obowiązująca od 10 października 2024 r.
- Taryfa opłat i prowizji bankowych dla rolników obowiązująca od 10 października 2024 r.
- Taryfa opłat i prowizji bankowych dla klientów instytucjonalnych obowiązująca od 10 października 2024 r.
Czy mogę korzystać z wpłatomatów?
Usługa wpłat we wpłatomatach nie jest dostępna.
Jak zastrzec skradzioną lub zgubioną kartę?
W wypadku zgubienia lub kradzieży karty należy dokonać jej blokady. Można to zrobić na kilka sposobów:
- telefonicznie w Infolinii Banku (tel.:+48 86 215 50 50 lub 22 539 50 50),
- telefonicznie, korzystając z ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart (+48 828 828 828),
- telefonicznie w dowolnym centrum VISA,
- osobiście lub telefonicznie w placówce Banku, która wydała kartę,
- osobiście w innym banku uczestniczącym w systemie VISA.
Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu. Oznacza to, że jeśli ktoś dokona Twoją kartą zakupów lub wypłaci z niej pieniądze, utracone środki wrócą na Twoje konto.
Jeśli razem z kartą utraciłeś dokumenty tożsamości, należy je jak najszybciej zastrzec. Nie ryzykuj, że ktoś nieuprawniony skorzysta z Twojej tożsamości i np. weźmie pożyczkę, którą Ty później będziesz musiał spłacić. Dokumenty również możesz zastrzec w naszym Banku.
Jak skorzystać z ubezpieczenia Pakiet Bezpieczna Karta?
Możesz ubiegać się o odszkodowanie z ubezpieczenia Pakiet Bezpieczna Karta kiedy:
- ktoś nieuprawniony użył Twojej karty zanim zdążyłeś ją zastrzec,
- padłeś ofiarą phishingu lub skimmingu – albo innych działań cyberprzestępców,
- ukradziono Ci gotówkę, którą pobrałeś z bankomatu,
- ukradziono Ci wartościowe przedmioty, które kupiłeś za pomocą karty w ciągu ostatnich 30 dni.
Jakie są koszty przewalutowania transakcji zagranicznych?
Gdy dokonasz wypłaty gotówki lub płatności w punktach sprzedaży w dowolnej walucie unijnej innej niż waluta Twojego rachunku, otrzymasz wiadomość SMS z naszego banku. Poinformujemy Cię w niej o łącznych opłatach za przeliczenie waluty, wyrażonych jako wartość procentową naszej marży w stosunku do najbardziej aktualnego referencyjnego kursu wymiany euro ogłaszanego przez Europejski Bank Centralny. Powyższą wiadomość będziemy wysyłać dla każdej waluty unijnej raz w miesiącu, po dokonaniu przez Ciebie pierwszej transakcji w danej walucie.