Skip to main content
  • Karta  płatnicza MasterCard PayPass

    Karta płatnicza MasterCard PayPass

    Płać kartą MasterCard PayPass za zakupy do 50 zł – szybciej niż gotówką, bez użycia kodu PIN.

    Karta MasterCard PayPass to połączenie karty debetowej z funkcjonalnością płatności zbliżeniowych. Przeznaczona jest dla osób, które cenią stały dostęp do swoich pieniędzy oraz wygodę i szybkość płatności bezgotówkowych.

    Karta MasterCard PayPass umożliwia Ci płatność zbliżeniową do kwoty 50 zł. Dla zwiększenia bezpieczeństwa, losowo wybrane przez system transakcje do tej kwoty i wszystkie powyżej 50 zł dokonywane zbliżeniowo wymagają podania kodu PIN bądź autoryzacji podpisem.

    Dlaczego warto?

    łatwe i szybkie płacenie za zakupy z wykorzystaniem funkcjonalności zbliżeniowej,
    bezpieczeństwo transakcji,
    stały dostęp do swoich pieniędzy,
    możliwość płatności w Internecie.

    Koszt wydania karty: 0 zł

    Limity karty:

    • maksymalny limit pojedynczej transakcji zbliżeniowej bez użycia kodu PIN  – 50zł
    • maksymalny dzienny limit dla transakcji gotówkowych – 5 000 zł
    • maksymalny dzienny limit dla transakcji bezgotówkowych – 20 000 zł

    Zbliżeniowe karty MasterCard są akceptowane w całej Polsce i na świecie. Aktualna lista partnerów akceptujących karty zbliżeniowe MasterCard znajduje się na stronie internetowej www.paypass.pl.

    Do karty otrzymasz bezpłatne ubezpieczenie PAKIET BEZPIECZNA KARTA Grupy Concordia, obejmujące:

    • Ubezpieczenie nieuprawnionego użycia karty
    • Ubezpieczenie od rabunku gotówki pobranej przez Posiadacza karty z bankomatu
    • Ubezpieczenie zakupionego towaru
    • Ubezpieczenie mienia

    Szczegółowe warunki ubezpieczenia kart.

    Przydatne informacje

    Zastrzeżenie kart

    W wypadku zgubienia lub kradzieży karty należy dokonać jej blokady. Można to zrobić na kilka sposobów:

    • telefonicznie w Infolinii Banku (tel.:+48 86 215 50 50 lub 22 539 50 50),
    • telefonicznie, korzystając z ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart (+48 828 828 828),
    • telefonicznie w dowolnym centrum VISA,
    • osobiście lub telefonicznie w placówce Banku, która wydała kartę,
    • osobiście w innym banku uczestniczącym w systemie VISA.

    Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu. Oznacza to, że jeśli ktoś dokona Twoją kartą zakupów lub wypłaci z niej pieniądze, utracone środki wrócą na Twoje konto.

    Jeśli razem z kartą utraciłeś dokumenty tożsamości, należy je jak najszybciej zastrzec. Nie ryzykuj, że ktoś nieuprawniony skorzysta z Twojej tożsamości i np. weźmie pożyczkę, którą Ty później będziesz musiał spłacić. Dokumenty również możesz zastrzec w naszym Banku.

    Siedziba Banku w Opolu
    ul. Książąt Opolskich 36a

    45-005 Opole

    Sekretariat
    tel. 77 402-14-42
    tel. 77 402-14-46

    Zespół Kredytów
    tel. 77 402-14-37, 606 269 150
    tel. 77 402-14-45, 509 757 823
    tel. 77 402-14-47, 502 196 255

    Zespół Obsługi Klienta Detalicznego
    tel. 77 402-14-22
    tel. 77 402-14-33

    Email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


    Godziny otwarcia:

    pn 9:00 - 16:30

    wt-pt 8:30-15:30

    Znajdziesz nas też tutaj