Skip to main content
  • Karta płatnicza VISA Classic Debetowa

    Karta płatnicza VISA Classic Debetowa

    Dzięki karcie Visa Classic Debetowa nie musisz już nosić ze sobą gotówki, a dostęp do swoich pieniędzy masz cały czas.

    Dlaczego warto?

    komfort - masz stały dostęp do środków na rachunku, dzięki czemu nie musisz odwiedzać placówki Banku, żeby wypłacić pieniądze,
    możliwość dokonywania transakcji bezgotówkowych w placówkach handlowo-usługowych – w kraju i za granicą – bez ponoszenia dodatkowych opłat,
    bezpieczeństwo środków na rachunku – każda transakcja dokonywana przy pomocy karty jest potwierdzana numerem PIN lub podpisem,
    łatwy dostęp do gotówki, dzięki sieci ponad 4 700 darmowych bankomatów (Grupy BPS, SGB, BGŻ SA i Planet Cash4You),
    możliwość dokonywania transakcji w internecie,
    bieżący podgląd stanu środków na rachunku – możliwość sprawdzenia stanu środków w bankomatach realizujących tę usługę,
    możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty.

    Koszt wydania karty: 0 zł

    Do karty otrzymasz bezpłatne ubezpieczenie PAKIET BEZPIECZNA KARTA Grupy Concordia, obejmujące:

    • Ubezpieczenie nieuprawnionego użycia karty
    • Ubezpieczenie od rabunku gotówki pobranej przez Posiadacza karty z bankomatu
    • Ubezpieczenie zakupionego towaru
    • Ubezpieczenie mienia

    Szczegółowe warunki ubezpieczenia kart.

    Przydatne informacje

    Zastrzeżenie kart

    W wypadku zgubienia lub kradzieży karty należy dokonać jej blokady. Można to zrobić na kilka sposobów:

    • telefonicznie w Infolinii Banku (tel.:+48 86 215 50 50 lub 22 539 50 50),
    • telefonicznie, korzystając z ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart (+48 828 828 828),
    • telefonicznie w dowolnym centrum VISA,
    • osobiście lub telefonicznie w placówce Banku, która wydała kartę,
    • osobiście w innym banku uczestniczącym w systemie VISA.

    Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu. Oznacza to, że jeśli ktoś dokona Twoją kartą zakupów lub wypłaci z niej pieniądze, utracone środki wrócą na Twoje konto.

    Jeśli razem z kartą utraciłeś dokumenty tożsamości, należy je jak najszybciej zastrzec. Nie ryzykuj, że ktoś nieuprawniony skorzysta z Twojej tożsamości i np. weźmie pożyczkę, którą Ty później będziesz musiał spłacić. Dokumenty również możesz zastrzec w naszym Banku.

    Siedziba Banku w Opolu
    ul. Książąt Opolskich 36a

    45-005 Opole

    Sekretariat
    tel. 77 402-14-42
    tel. 77 402-14-46

    Zespół Kredytów
    tel. 77 402-14-37, 606 269 150
    tel. 77 402-14-45, 509 757 823
    tel. 77 402-14-47, 502 196 255

    Zespół Obsługi Klienta Detalicznego
    tel. 77 402-14-22
    tel. 77 402-14-33

    Email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


    Godziny otwarcia:

    pn 9:00 - 16:30

    wt-pt 8:30-15:30

    Znajdziesz nas też tutaj